فضای مجازی به تعدادی ار نوجوانان هویت جعلی داد/ الزام آموزش سواد رسانه به جوانان
مدیر ترویج دستاوردهای پژوهشهای علوم انسانی گفت: ورود دانشآموزان به فضای مجازی بدون آموزش سبب تبعات نامطلوبی شد و سبک زندگی آنها را تغییر داد، نوع ادبیات، پوشش و سبک زندگی کاربران نوجوان تغییر یافت و در آنها هویتی جعلی ایجاد کرد چرا که الگوهای دیگری جایگزین الگوهای اصلی شدند.
منوچهر صابر معاون مدیر ترویج دستاوردهای پژوهشهای علوم انسانی در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان این ...